Trápí tě větší zadeček?

1. listopadu 2008 v 11:54 |  (-Cvičení-)
Ale no tak, jsou přeci horší věci, ale naprosto Tě chápu. Při průzkumu vědci zjistili, že 78% chlapů má radši, když je u holky na co si šáhnout a mezi t zapadá i zadek! Schválně teď porovnej, co Ti připadá víc sexy:


Obrázek “http://www.ordinace.cz/img/text/7915.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.Obrázek “http://www.ahoj.info/upload/beditor1131791252.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

nebo

Obrázek “http://static.flickr.com/41/87688948_e8e037c1af_o.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.Obrázek “http://www.partyradiofm.de/Beyonce%20Pic%201.jpg” nelze zobrazit, protože obsahuje chyby.

Tak co? Podle mě by u většiny chlapů vyhály Jenifer Lopez a Beyoncé...

Hlavní je, aby měl zadeček správný var a byl pevný... To pak vůbec nezáleží na jeho velikosti.

Pár cviků:

Zadní výpad
Postavte se, mírně se rozkročte a ruce nechejte volně podél těla. S nádechem udělejte pravou nohou velký krok zpět. Chodidla obou končetin přitom přitiskněte k podlaze.S výdechem lehce přitlačte pravé koleno k zemi, aniž byste zároveň posouvala levé koleno dopředu. Vydržte v krajní pozici dvě až tři vteřiny, pak nohy uvolněte a pomalu se vracejte do výchozí polohy. Po hlubokém nádechu a výdechu opakujte na druhou nohu.

Podřep
Stoupněte si zády ke stěně a mezi bedra a zeď vložte velký míč. Pevně se do něj opřete, zatněte všechny zádové a hýžďové svaly a s výdechem pomalu klesejte do podřepu. Až budou vaše stehna rovnoběžná s podlahou, zastavte se a na pár sekund zadržte dech. Po krátkém nádechu se s výdechem a opět se zatnutými hýžďovými svaly pomalu vracejte nahoru, kde se na chvíli uvolněte. Velmi účinný cvik na zadek.

Zanožování
Opřete se oběma rukama o zeď ve výši ramen. Mírně zanožte pravou nohu, chodidlo přitom nasměrujte k zemi. S výdechem pomalu pokračujte v zanožování pravé nohy až do krajní polohy. Při tomto cviku na zadek si dejte pozor, abyste se při provádění neprohýbala v bedrech. V krajní pozici zatněte půlky a vydržte alespoň pět vteřin. Pak se pomalu vracejte do výchozí polohy. Proveďte každou nohou desetkrát.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 (b)BbE (b)BbE | Web | 1. listopadu 2008 v 11:55 | Reagovat

na mém blogu je společné hubnutí, přidej se taky, budu ráda

2 jana jana | E-mail | Web | 8. ledna 2016 v 23:20 | Reagovat

Na zadek jsou vždycky nejlepší dřepy, nebo rovnou 30 denni vyzva drepy. Mrkněte na web

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama