• 6 x pro štíhlý pas

9. března 2008 v 11:52 | °°Unidentific person°° |  (-Cvičení-)
Jde to rychle a bez trápení.
  • Zacvičte si denně 2-3 jednoduché cviky a vaše úzce střižená blůzka nebo těsné džíny vám opět budou perfektně sedět.
Zapojte nohy
Lehněte si na záda, nohy zvedněte do vzduchu a střídavě je skrčujte a natahujte. Protilehlou rukou se dotýkejte chodidla pokrčené nohy.

Posilování na boku
Lehněte si na bok, ramena i pánev jsou v jedné rovině, nenaklánějte tělo dopředu ani dozadu. Hlavu si opřete o spodní ruku, spodní nohu mírně pokrčte. Druhou ruku nechte propnutou. Mírně zvedejte horní polovinu těla směrem k nohám. Opakujte 20x ve 3 sériích na každou stranu.

Pro šikmé břišní svaly
Lehněte si na záda, pokrčte nohy, pravou ruku dejte za hlavu. Levou ruku připažte. Zvedejte horní polovinu těla směrem k levé straně - přibližujte levý loket k pravému koleni a zpět. Vyměňte strany. Opakujte 20x ve 3 sériích na každou stranu.

Na kolena
Pod kolena si dejte měkkou podložku, tělo držte vzpřímeně. Předpažte. Horní polovinu těla vytočte doleva, levá ruka směřuje k patě, břicho je zpevněné. Pomalu se vraťte do výchozí polohy a pokračujte na druhou stranu. Opakujte 20x ve 3 sériích.

Dejte si do těla
Lehněte si na záda, zvedněte nohy a pokrčte kolena do pravého úhlu, flexujte kotník ("udělejte fajfky"). Ruce dejte za hlavu. Pokrčte levou nohu, přitáhněte ji k břichu, zvedněte horní polovinu těla a pravý loket přibližte k levému koleni. Opakujte 20x ve 3 sériích na každou stranu.

Pevné boky
Lehněte si na bok, pokrčte nohy do pravého úhlu. Opřete se o předloktí ruky, která je blíže k zemi, prsty směřují dopředu. Druhou ruku připažte. Zvedněte boky co nejvýš a v této poloze vydržte 10 sekund. Cvik opakujte 3x na každou stranu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama